niedziela, 7 października 2012

Zapraszam do hotelu Piękne Chwile



Tytuł : Rodzina Pompadauz
Autor : Franziska Gehm
Wydawnictwo : Dreams
Ilość stron : 204
Moja ocena :8/10

Rodzina Pompadauz-książka niezwykle zabawna ,po prostu miła. Gdy ją czytałam na mojej twarzy gościł uśmiech, taki szczery. Dlaczego? Bo poczułam się o kilka lat młodsza. Tak jak bym czytała Mikołajka pierwszy raz.
Nie obawiałam się że będę za stara na tą książkę,ponieważ naczytałam się wiele pochlebnych recenzji.A ta recenzja dołączy do ich grona.

A więc w tym urokliwym hotelu poznamy naprawdę barwne postacie.
Kasmiranda Pompadauz wg. mnie urokliwa Gotka, Mimo iż jest taka ponura,czarna to każdy ją polubi.
Jonni,Melusine. To są jedni z głównych bohaterów ale cicho sza więcej wam o nich nie powiem,ponieważ nie będę wam psuć zabawy w poznawaniu ich.
 No więc przejdźmy do głównego wątku. Coś dziwnego dzieje się z miasteczkiem Rippelpolde, po burzy z chmurami czarnymi jak smoła i piorunach uderzającym w hotel. Okazuje się że przenieśli się w czasie o 99 lat w przyszłość!
Ja nie wiem co bym w takim wypadku zrobiła i raczej nie chcę wiedzieć. Ale nasi bohaterowie muszą sobie poradzić. A jak to zrobią to już pozostawiam do odkrycia wam.

Za możliwość przeczytania książki bardzo dziękuje wydawnictwu Dreams (niebawem recenzja BOY7)
A teraz Keep Calm



                          :* Santana


20 komentarzy:

  1. z chęcią zapoznam się kiedyś z tą książką ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo chciałabym móc przeczytać tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam książkę i bardzo miło ją wspominam, to bardzo sympatyczna lektura :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm... na razie sobie daruję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam i naprawdę bardzo mi ta książka się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Recenzja świetna książka, zachęcająca nic tylko czytać (obydwie)!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Recenzja świetna, niestety powieść całkowicie nie w moich klimatach :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Może następna zrecenzowana książka przypadnie Ci do gustu. :)

      Usuń

  8. Zapraszam serdecznie do zabawy na Babylandii.
    Do wygrania aż 5 zestawów "Gryzmołów" od Czuczu :)
    Szczegóły tutaj:

    http://babylandiaa.blogspot.com/2012/09/konkurs-z-czuczu.html

    Lub na Candy w którym do wygrania ciekawa książka dla dzieci i kilka dodatków :)
    Jeśli macie ochotę wziać udział zaglądnijcie tutaj:

    http://ksiazeczki-synka-i-coreczki.blogspot.com/2012/08/urodzinowe-candy.html

    Z góry przepraszam za spam...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. okładka przywołuje we mnie skojarzenia z Koraliną. może ta książka okaże się być równie dobra.

    OdpowiedzUsuń
  10. obawiam się, że to jednak nie moje klimaty, więc raczej nie sięgnę:/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ksiazkę i jakoś nie mogę się za nią zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  12. brzmi ciekawie, chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brzmi ciekawie, jednak to całkowicie nie moje klimaty :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam i bardzo mi się podobała. Zabawna historia bez ograniczeń wiekowych czytelnika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialnie sformułowane! Tego zwrotu mi brakowało. ,,bez ograniczeń wiekowych" :)

      Usuń
  15. Cudo - uwielbiam takie książki i chyba nigdy nie będę na nie za stara :) A do wątku podróży w czasie mam słabość^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten tytuł nie jest dla mnie, ale wiem kto by się z niego ucieszył :))

    OdpowiedzUsuń