niedziela, 23 września 2012

-ORO-



                                                               Tytuł: ORO
Autor: Marcel A. Marcel (czyli Dana Łukasińska i Olga Sawicka)
Wydawnictwo : Marginesy
Ilość stron : 340
Moja ocena : 
8/10


Zapraszam do świata nastoletniej  Leny.... nie zawiedziecie się!

Lena ma 13 lat, jest inna. Przynajmniej tak jej wszyscy wmawiają. Mieszka w domu dziecka ,ponieważ została oddana do ,,okna życia". Inna - w tym znaczeniu że nie przyjęła się adopcja. W jej wypadku aż 5 razy. I inna dlatego że pamięta rzeczy których normalni ludzie raczej nie mogą pamiętać. Ona  zapamiętała swoje pierwsze kroki, obrazy z narodzin.

Historia zaczyna się gdy zaistniała kolejna próba adopcji tym razem przez młode małżeństwo. Trafia na razie do obcego domu, jak zwykle trudno jej się za klimatyzować, ale i tak jest lepiej niż w poprzednich przypadkach.

Aż do pojawienia się pewnej tajemniczej osoby...
A mianowicie ORA chłopaka słyszalnego i widzialnego tylko przez Lenę.

Na książkę składa się wiele warstw a główną z nich są świetni bohaterowie. Ulubionego nie mam, co dziwne bo raczej zawsze mam pupila.:) 
Jedyny minus to te ich przekleństwa. Obyło by się bez nich.

Książka mi się bardzo podobała, nasze rodzime autorki spisały się na medal! Rzadko czytam książki polskich autorów a ta mi do gustu przypadła.

Recenzja wyszła krótka ale bałam się, że za wiele zdradzę ;)

Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję wydawnictwu :


A teraz cieszmy się bo GLEE 4!


P.S Baaaardzo dziękuję za sobotę Zuzi (Blueberry), Gabrysi (Gumciobook) i Justynie. :***
To kiedy powtórka?!;)

22 komentarze:

  1. Może kiedyś uda mi się przeczytać tę książkę :)
    A powtórka mam nadzieję, że niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś mnie do niej specjalnie nie ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już przeczytałaś? Ja jeszcze doczytuję:) Potem wrócę do twojej recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie chciałabyś nadal zamieszczać recenzji na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam. Książka bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także odebrałam ją bardzo pozytywnie :)
    Jestem za, spotykajmy się jeszcze częściej, najlepiej codziennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My się codziennie widzimy, ale z nimi będzie trudniej;)
      Ale wszystko przed nami :)

      Usuń
  7. To mnie teraz zaskoczyłaś. O książce już co nieco słyszałam, ale nie wiedziałam, że autorkami są dwie kobiety i do tego Polki :). Sama fabuła brzmi naprawdę ciekawie. Chętnie się z tą pozycją zapoznam.

    OdpowiedzUsuń
  8. sama recenzja ciekawa, chociaż obawiam się, że ta książka nie jest w moim klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie przeczytam !:*

    OdpowiedzUsuń
  10. <3
    u mnie do wygrania dowolny ciuch z kolekcji, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam twoje keep calm-y xD

    zapraszam do mnie na living-karma.blogspot.com
    tym razem notka, którą tworzycie ze mną!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się super, jak mi pożyczysz to chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  13. Książką nie jestem zainteresowana, nie dla mnie :c

    Również się cieszę, że zaczął się nowy sezon Glee. Jak na razie podobają mi się nowe odcinki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Książkę już od jakiegoś czasu mam na oku, więc z cała pewnością wcześniej czy później trafi do mojej biblioteczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niedługo się za nią zabieram, jestem ciekawa, czy mi się spodoba ^^

    OdpowiedzUsuń