poniedziałek, 22 października 2012

Boy 7


Tytuł : Boy 7
Autor : Mirjam Mous
Wydawnictwo : Dreams
Ilość  stron : 248
Moja ocena : 7 /10

,,Wyobraź sobie, że pewnego dnia budzisz się na zupełnym pustkowiu, wokół ciebie tylko rozpalone do czerwoności powietrze, nie wiesz nic nawet jak się nazywasz,a tym bardziej jak się tu znalazłeś/łaś. Jedynym towarzyszem jest ci plecak, w którym znajduje się telefon a na nim wiadomość " Cokolwiek się stanie pod żadnym pozorem nie dzwoń na policję."
To nam mówi tył książki. Co więcej jest to świetne określenie zawartości czytadła, zachęca
 - hipnotyzuje.
Taki los spotkał właśnie Boy Seven- to zwykły nastolatek, ale nie wie nic o swojej tożsamości. W jego przypadku nawet zwykły paragon znajdujący się w plecaku jak i wiele innych rzeczy znajdujących się w jego środku  może powiedzieć bardzo dużo, albo nic. Wybawieniem staje się samochód, wydawałoby się to takie oczywiste wystarczy wsiąść i poszukać znajomych miejsc lub twarzy. Tylko jak odróżnić rzeczywistość od fikcji?
To książka pełna zagadek ,  czy można zaufać komukolwiek, skoro nie ufa się samemu sobie? Książka trzyma w napięciu, raczej nikt z nas nie spodziewałby się, że może się tak skończyć. Naprawdę wciągający thriller stawiający wiele pytań.  Dlatego też krótko i treściwie o książce-zagadce, przecież nie chcę wam dawać (p)odpowiedzi :)

Bardzo dziękuję za egzemplarz wydawnictwu Dreams

Na koniec  Keep Calm..


(Czy tylko ja nie mogę się doczekać tego odcinka?)

                            i coś w klimacie Halloween. :)

20 komentarzy:

  1. Zachęciłaś mnie! W wolnym czasie na pewno się za nią rozejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę tę książkę! Teraz, zaraz, w tym momencie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie ;D A odcinek obejrzymy sobie razem już niedługo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest coś intrygującego w tej książce...

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka - cud miód i orzeszki recenzja także! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już jakiś czas temu zwróciłam uwagę na tę książkę. Chyba się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tę książkę od jakiegoś czasu na półce. Czeka grzecznie na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka bardzo mi się podobała, to prosty, zarazem bardzo interesujący thriller młodzieżowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fabuła brzmi świetnie! Czuję się zachęcona!

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka super, bo czytałam, a recenzja jeszcze lepsza!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam dzisiaj na Targach Książki (w Krakowie) i zdobyłam zakładkę, na której jest reklama tej książki. Tak sobie przeczytałam opis fabuły i stwierdziłam, że nie jest źle no i widzę, że miałam rację ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam tej książki, ale wszystkie recenzje sprawiają, że mam na nią coraz większą ochotę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fabuła wydaje się interesująca, z chęcią przeczytałabym tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapowiada się bardzo ciekawie:) Chętnie przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Recenzja intryguje, bo niezwykle mało zdradza, przez co sama książka również wydaje się warta przeczytania. Jak się na nią natknę, nie omieszkam sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wydaje się być bardzo interesująca, kiedyś na pewno po nią sięgnę :)
    Po odcinku Halloween'owym nie mogę się doczekać następnego, to wszystko jest teraz takie poplątane!

    OdpowiedzUsuń
  17. Halloween-nie mogę się doczekać!! A za książką się rozejrzę;)

    OdpowiedzUsuń