sobota, 14 lipca 2012

A może ... zabawa?

Do tej zabawy zostałam zaproszona przez Tetiisheri (http://czytadlatetiisheri.blogspot.com/)  i Blueberry (http://siedmiogorogrod.blogspot.com/). Bardzo Dziękuje :)

A więc - pytania Tetiisheri

1. Powieści czy opowiadania? - Powieści
2. Siłownia czy fitness ? -  Fitness
3. Morze czy góry ? - Morze (zdecydowanie)
4. Fast food czy zdrowe odżywianie ?- Uważam że powinno się jeść więcej zdrowych posiłków, ale raz na jakiś czas dobry fast food nie jest zły. :)
5.  Samolot czy autokar ? - Samolot, no chyba że z klasą na tyłach to na pewno autokar ;)
6. Kawa czy herbata ? Na co dzień herbata ale od czasu do czasu kawa może być (pytanie jak mocna)
7. Wylegiwanie na kanapie czy aktywny dzień ? - Zależy od nastroju
8. Wino czy piwo ? 18- jeszcze nie mam więc niech to pytanie pozostanie puste ;)
9.  Buty płaskie czy szpilki ? Na razie płaskie kiedyś na pewno szpilki
10. Sobotnie popołudnie spędzone samotnie czy z przyjaciółmi ? Z przyjaciółmi
11. Powieści anty utopijne czy obyczajowe ?  Po Igrzyskach nie wiem co napisać...

Pytania Blueberry :
1. Lato czy zima?- Zima- urodziny , gwiazdka Lato - wakacje czyli i to i to :)
2. Wakacje aktywne czy nad basenem ?- w ten upał- nad basenem
3.Hiszpania czy Włochy? - Hiszpania
4. Ognisty temperament czy wewnętrzny i zewnętrzny spokój?- Chciałabym żeby to był spokój
5. Teatr czy Kino ?- Nie mogę wybrać, zależy od repertuaru, ale częściej kino
6. Dusza towarzystwa czy samotnik ? Dusza towarzystwa
7. Seriale czy filmy? I to i to
8. Owoce czy warzywa?- Owoce
9. Ciemna czy jasna strona mocy?- Jasna strona mocy
10.Ukochane trampki czy nieziemskie szpilki? Na początek imprezy szpilki a później trampki
11.Telewizor czy komputer?- Komputer

A to moje pytania:
1. Sukienka czy T-shirt
2. Polski czy Matematyka
3. Możliwość wykupienia super sklepu z ubraniami czy księgarni?
4. Audrey Hepburn czy Merlin Monroe ?
5. Retro czy Teraźniejszość?
6. Ubrania powściągliwe czy raczej na luzie ?
7. Popcorn słony czy karmelowy ?
8. Dzień z książką słoneczny czy deszczowy?
9. Czekolada biała czy czarna?
10. Pretty Little Liars : Aria, Emily, Hanna czy Spencer- która ulubiona?
11. Frugo czy Tymbark?

Do zabawy zapraszam :
GumcioBook
splątane słuchawki
use imagination

Post dodany dopiero teraz bo było sporo wyjazdów, ale mam nadzieję  że wszystko nadrobię.
Ostatnio strasznie wciągnęłam się w oglądanie Preety Little Liars wprost uwielbiam! 2 sezon jest świetny ! Dziś padł rekord 8 odc. pod rząd. :) Książki też polecam
                                                                              Cmok!      -sAntana




 



.

17 komentarzy:

  1. ciekawe odpowiedzi :)
    zabawa dorwała już chyba każdego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja byłbym skłonny wybrać góry, a po przeczytaniu "Igrzysk śmierci" miałbym podobny problem z odpowiedzią. Też bardzo lubię seriale. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja obejrzałam wszystkie i z niecierpliwością czekam co tydzień na kolejny odcinek. To boli :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pretty Little Liars w drugim sezonie troszeczkę zawodzą, szczególnie pod koniec, ale w trzecim sezonie dają czadu! Przynajmniej na razie. Jakie jeszcze seriale oglądasz? Jeżeli byś miała jakiś zastój, to daj znać bo znam sporo niezłych ;)
    Co do mojego zdjęcia profilowego... Nie wiedziałam co wrzucić, a do Zaplątanych mam sentyment, bo są GENIALNI.
    No i ta mina i patelnia. Tak... Myślę, że mogłabym tak wyglądać. Oprócz tego, że nie chodzę w różowym. Mam ciemniejsze włosy. A oczy moje nie są zielone.
    oj te szczegóły ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do Pretty Little Liars to obejrzałam dwa odcinki i doszłam do wniosku, że najpierw zapoznam się z całą serią książek :)
    Szablon jest ze strony: http://www.deluxetemplates.net/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też ta zabawa dopadła :D Bardzo ciekawe odpowiedzi. Ja też zdecydowanie wolę morze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za otagowanie, wkrótce odpowiem ^^ Też wolę morze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Na zawsze Hiszpania, chociaż Włochy też są wspaniałe ;) Ogólnie ciekawe odpowiedzi, w wielu miejscach się zgadzamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pytania;)
    Wpadnij do mnie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe pytania. A PLL też oglądam nałogowo, a ten sezon trzyma w napięciu! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie sie czytalo Twoje odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł, fajna zabawa, proszę o więcej!!

    OdpowiedzUsuń