czwartek, 17 maja 2012

Stosik 1#

Postanowiłam zamieścić mój pierwszy stosik, mam nadzieję że wyda się on wam ciekawy. ;)


1#- Klątwa złotego smoka- czwarta część serii Kroniki Archeo , którą zresztą bardzo lubię.
2#-Klątwa tygrysa - pożyczona z bardzo dobrymi recenzjami od właścicielki. ;)
3#-Miłość w stylu retro- autorki wyznań zakupoholiczki.
4#- Oksa Pollock - efekt zakupów z Blueberry tak jak nr, 1 zresztą
5#- Chwała mojego ojca zamek mojej matki- od wydawnictwa Esprit- recenzja pojawi się w weekend.
A zaraz po niej Córek.
Mam pytanie czy u was też tak leje , czy tylko Białystok jest tak deszczowy? No ale szykują się rozpogodzenia!!! ;) Cieszmy się. 
                                                             Pozdrawiam Santana ;)

20 komentarzy:

  1. Klątwę Tygrysa sama mam, muszę się za nią w końcu zabrać ;D Stosik bardzo ciekawy, czekam na recenzje ! I powiem Ci, że a Małopolsce też pada brrr ale ważne żeby w weekend i w przyszłym tyg było słonecznie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny stosik, ja ciagle poluję na Oksę więc czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy książki w tym stosiku są w moim typie, musiałbym poczytać notki na tylnej okładce. W wielkopolsce nie leje, ale najcieplej to też nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny stosik :)
    P.S. U mnie dziś już było trochę słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny stosik! :)
    Dodaję do obserwowanych ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma deszczu, nie ma słońca, są tylko chmury ;C
    Ładny stosik, czekam na recenzję Oksy i Klątwy Tygrysa

    OdpowiedzUsuń
  7. interesujący stos :)
    u mnie nie pada, ale cały czas jest pochmurno
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Stos fajny, a pogoda w sądeckiej dolinie... identyczna jak u Ciebie :( Podobno od jutra ma być lepiej XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe nabytki. Szczególnie interesuje mnie ,,Klątwa tygrysa'' i to jej recenzji jestem ciekawa. Miłej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy stosik. Miłego czytania :) Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A u mnie dzisiaj pięknie świeci słońce :)
    "Chwała..." jest nieziemska, pozostałe kojarzę tylko z tytułów. Życzę przyjemnego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiałam się ostatnio w księgarni nad "Klątwą tygrysa", ale chyba poczekam najpierw na Twoją recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. "Klątwa..." to świetna książka, a twojej opnii co do Miłości w stylu retro i Oksy jestem straszetnie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Miłość w stylu retro" to książka, której opinię sama bym z chęcią poznała. Czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam za ciebie kciuki, licze na recenzje kazdej z nich(piekny jest ten stosik).

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku... zazdroszczę tej Klątwy tygrysa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie te książki, a przynajmniej tytuły, są bardzo w moim stylu, więc myśle, że niedługo znajdę czas na ich przeczytanie ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy stosik, miłego czytania!
    Owszem, w Krakowie też lało kilka dni temu, ale teraz na powrót przyszły upały ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oksa Pollock ,to super książka :3. Czytam akurat 3 część tej książki :#. I nie mogę doczekać się aż wydadzą 4 :P .

    OdpowiedzUsuń