wtorek, 8 maja 2012

oTAGowana Santana!



Zostałam zaproszona do tej bardzo ciekawej zabawy przez Blueberry , za co jej bardzo dziękuje.

A więc czas na wywiad!
1.Jakie jest twoje motto, złota myśl którą kierujesz się w życiu?
Ojej, chyba coś w stylu Nigdy się nie poddawać! Ciężko sprecyzować ;)
2.Skąd wzięła się nazwa twojego bloga?
Razem z moją najlepszą przyjaciółką wpadłyśmy na ten genialny pomysł. Choć nie ukrywam jej przypadają największe zasługi wymyślenia nazwy :)
3.Gdzie najchętniej byś wyjechała?
Londyn, New York , Paryż trochę tego jest
4.Jaki jest twój ulubiony czarny charakter?
Raczej zawsze utożsamiam się z tym dobrym. Albo nie mogę sobie przypomnieć.
5.Ulubiona piosenka?
Ile ich było... Na obecną chwilę  Taylor Swift Eyes open .
6.Jakiego autora cenisz najbardziej i za co.
Suzanne Collins za Igrzyska i Ricka Riordana za Percego
7.Jak spędzasz swój wolny czas(poza czytaniem)?
Śpiewam, czasami gram na gitarze, nie kiedy obejże jakiś serial.
8.Jaka jest najbardziej szalona rzecz którą zrobiłaś do tej pory w całym swoim życiu?
Nie mogę się zdecydować...;)
9.Masz osobę, którą się inspirujesz, jeśli tak to kto to jest?
Od każdego po trochu. Czasami są to postacie z filmów, czasami piosenkarki , aktorki. W sprawie bloga mam najlepszą ,,wyrocznie" na świecie która mi podpowiada pewne rzeczy.
10.Ulubione miasto?
                                               Te 3 co wcześniej.
11.Najcenniejsze są dla ciebie...?

Przyjaciele , rodzina,tego typu rzeczy. A żeby tradycji stało się za dość oczywiście książki.


Nie piszę swoich pytań bo teraz wszyscy na jakieś odpowiedzieli. Ale jestem ciekawa  jaka jest wasza ulubiona książka? i gdzie najczęściej czytacie książki?
                                                                                                    Santana.


12 komentarzy:

  1. ulubiona? "Cień wiatru" Zafona i "Miasto Śniących Książek" Moersa
    czytam w domu

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe odpowiedzi. Również uwielbiam serię o Percym.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulubiona książka... sama nie wiem, za duży wybór :) Najczęściej czytam w domu.
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odpowiedzi, powiem nieskromnie, że najbardziej podoba mi się ta o wyroczni :)
    Moją ulubioną, a raczej ulubionymi książkami są: HP, IŚ, Trylogia Czasu, Percy, Klątwa Tygrysa i wiele, wiele innych, a najczęściej czytam w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim marzeniem jest wyjazd do Nowego Jorku, a w Paryżu byłam i naprawdę polecam, przepiękne miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie jeszcze czeka odpowiedzenie na kilka-naście pytań :)
    za to marzy mi się zwiedzanie całej Skandynawii. postawiłam sobie cel, że za max 3 lata chce mieć za sobą podbój Szwecji i Norwegii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, Paryż, przecudne miasto :) Ciekawe odpowiedzi, niektóre byłyby u mnie podobne ;) A co do ulubionej książki - chyba nie jestem w stanie wskazać jednej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe odpowiedzi. Również marzy mi się wycieczka (najlepiej miesięczna) do Paryża. A na moją ulubioną książkę wybrałabym pewnie "Hyperversum" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam w Paryżu, byłam w Londynie:) Z mojej listy jeszcze bym chciała odkreslić Rzym i Amsterdam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Londyn, NY, Paryż ♥
    A ja mam ulubiony czarny charakter, Bellatrix Lestrange ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele można się o tobie dowiedzieć po przeczytaniu tych odpowiedzi, jednak muszę się pochwalić-wiem o Tobie wiele więcej!:*******)))całuski

    OdpowiedzUsuń