niedziela, 22 kwietnia 2012

Top 10 seriale

 Moja lista ,,uzależnień" ;)

1. Przyjaciele-Friends

Kocham każdą postać. Od małego śledziłam ich losy. Uwielbiam odstresowywać się tym serialem , zawiera wszystko co najlepsze : humor i od czasu do czasu momenty na których mogę baaardzo długo płakać. Wyznaje zasadę Nie oglądałeś przyjaciół - zgrzeszyłeś ;)






2. Glee
Idealny serial dla ludzi kochających muzykę. Świetne aranżacje każdej piosenki przez chór. Uwielbiam!
3. Magda M.
W czasach emitowania Magdy M chciałam być prawnikiem. Ale z takimi przyjaciółmi + Piotr Korzecki. I kultowe grochy.
4. Rodzinka PL
Mało jest osób które nie lubiło by tego serialu, sytuacje codziennie  bardzo podobne do rzeczywistości. Świetna obsada! + skajpaj 
5.Prawo Agaty
Znowu środowisko prawników. Chyba mam do nich słabość... 
6. Przepis na życie
Uwielbiam Pole (fenomenalna Edyta Olszuwka) i jej kultowe ,, o jacierz pierdziele". Beatka jest  za to urzekająca. Mama Anki , Anka Adamowicz- każda postać jest świetnie napisana.
7. Kasia i Tomek
Nie wiem jak to opisać. Świetna para.

8. Ja to mam szczęście
Serial twórców rodzinki pl. Oglądam od niedawna i uwielbiam Braciaka i (moją imienniczkę) Kingę Preis.
9. Simsonowie
Nie wiem czemu lubię to oglądać, nie pytajcie ;)
10. Moda na sukces!
Żartuje. 10 zostaje puste. ;) 


Bardzo was przepraszam że przez ostatni tydzień byłam mniej aktywna na waszych blogach. Postaram się poprawić. Pozdrawiam
                                                                   Santana








31 komentarzy:

  1. z tego zestawienia lubię jedynie "Przyjaciół" :))

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie! Zgrzeszyłam! Muszę iść do spowiedzi w formie telewizora i obejrzeć Przyjaciół :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjaciele! Uwielbiam ich! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, widać same znajome seriale:D Najbardziej lubię z nich "Przyjaciół":D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak wyszło, że kojarzę przynajmniej ze słyszenia. Z telewizją u mnie niestety mocno do tyłu, więc nie mogę ani się zgodzić, ani nie zgodzić. A tak w ogóle, to też u w i e b i a m Modę na sukces XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większość z tych seriali nie jest już emitowana w tv, jest w internecie, i tam je też oglądam. ;)

      Usuń
  6. Nigdy nie oglądałam "Przyjaciół". Nawet jednego odcinka. Zawsze gdy słyszałam czołówkę od razu przełączałam na inny program. W sumie nie wiem czemu. Zbytnio nie lubię oglądać seriali, nawet jednego nie obejrzałam od początku do końca ale to tylko z braku czasu. Jedynie obecnie oglądam "Plotkarę".

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam "Przyjaciół" zawsze oglądam, gdy mój humor więdnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tego zestawu oglądałam 'Magda M" i "Przyjaciół" - wspominam bohaterów miło.
    Pozdrawiam wiosennie")

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepis na życie i Rodzinka PL Tak!!!!!! :):):)
    Pozdrawiam i zapraszam na mój konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  10. magda m to jest hit! uwielbiam ja:D do dzisiaj wspominam i na you tubie ogladam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszyscy mówią o tych "Przyjaciołach", a ja nie widziałem ani jednego odcinka. "Przepis na życie" i "
    Prawo Agaty" uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgrzeszyłeś! Jak najszybciej nadrobić!;)

      Usuń
  12. Większość z wymienionych przez ciebie seriali oglądałam, ale sama jestem fanką raczej tych zagranicznych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie ale obecnie oglądam te co wymieniłam. Pozdrawiam.

      Usuń
  13. Również jestem wielką fanką Glee :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem wielką fanką Simpsonów.Razem z mężem często oglądamy,a mamy już wszystkie serie. A Przepis na życie jest rewelacyjny,przede wszystkim bohaterowie są fantastycznie skonstruowani.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściaro ale Ci zazdroszczę! ;D

      Usuń
  15. O, tak. Skajpaj rządzi! xD Już nie mogę doczekać się nowych odcinków.

    Poza tym, lubię Glee. Zawsze jakoś mnie nie ciągnęło, serial wydawał się taki strasznie tandetny. Jednak po obejrzeniu zmieniłam zdanie. Jest na prawdę dobry!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahaha , moda na sukces , dobre xdd
    No ale Ja to mam szczęście nie jest takie fajne jak rodzinka !! :/
    Glee jest spoko , ogólnie wszystkie te dziewięc
    seriali lubię ! ;)
    Fajny blog , zapraszam do mnie
    welovebaranowa.blogspot.com
    NN , skomentujesz ? proszę.
    PS : odwdzięczam się obserwacją.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja to mam szczęście to jedna wielka szmira, nie to co rodzinka :)
    Glee, Przyjaciele, Prawo Agaty rządzą, ale co do Simpsonów to znasz moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super top lista. Nie jestem fanką wszystkich tych seriali, ale z większością się zgadzam!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. "Przyjaciele" - no po prostu kocham ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz słyszę o serialu "Prawo Agaty", a gra w nim jedna z moich ulubionych aktorek! Zdecydowanie muszę częściej włączać telewizor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja uwielbiam "Rodzinkę.pl", "Ja to mam szczęście" i "Prawo Agaty". Do tej ostatniej propozycji ostatnio się przekonałam i jestem zachwycona. Nie mogę się doczekać jutra. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam, absolutnie uwielbiam Simpsonów :D Swojego czasu oglądałam też 'Glee', ale gdzieś w połowie drugiego sezonu mi się znudziło.

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie też 3,4,5 i oczywiście 7 ;P a simpsonów nie lubie bo nie chce mi sie czytać napisów xD

    OdpowiedzUsuń
  24. 90210 najlepsze

    OdpowiedzUsuń