poniedziałek, 24 grudnia 2012

Święta, Święta :)




                          Święta?! Czy to już? Tak- a dziś gwiazdka. Szybko zleciało.:)
                  To moje pierwsze święta  z blogiem ;) (zaraz rok to dopiero szybko zleciało!)
                        Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć wam 
   1 Wspaniałych 
   2  Rodzinnych
  3 Spokojnych 
                      4 Spędzonych z Kevinem, Rudolfem (kogo tam lubicie)
                                       Świąt i spełnienia marzeń:)
                                                



HOHOHO - życzy Santana ;*


20 komentarzy:

  1. Dziękuję za życzenia i wzajemnie życzę Wesołych Świąt w gronie najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzeń, które Tobie życzę,na razie nie wyliczę, wiec podaję pierwsze z kraju, by Ci żyło się jak w raju, by w wigilię u rodzinki, wszyscy mieli fajne minki, by przy stole chciał zagościć pakiet zdrowia i miłości, i u wszystkich był tak mocny, by pozostał całoroczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt! Kevin <3 :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również życzę ci Wesołych !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego co najlepsze w te święta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzajemnie :) I stosu książek pod choinką!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję - ja również życzę Ci z okazji świąt wiele radości , ciepła i uśmiechu :)
    Pozdrawiam serdeczni

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych :) Najlepsze życzenia, spełnienia marzeń i wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Również wszystkiego dobrego na Święta! Niech będzie rodzinnie, choinkowo, smacznie i radośnie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. i Tobie również Wesołych Świat:*!

    alllko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego na pozostały czas świąt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ok, jestem spóźniona, ale Wesołych Świąt! U babci nie mogłam złapać zasięgu :/ Dlatego też ciąg dalszy życzeń będzie w Sylwestra :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę już, za późno, żeby życzyć wesołych świąt, dlatego życzę spełnienia marzeń i udanego Sylwestra :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję i nawzajem (co tam, że po świętach) ;D

    P.S.: Również kocham Glee. Jak zobaczyłam Twój nick, od razu pomyślałam o ciemnowłosej cheerleaderce. Czy moje skojarzenie było trafne? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Święta już minęły, więc pozostaje mi jedyne życzyć Ci wszystkiego dobrego w nowym roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęśliwego Nowego Roku!

    Zapraszam na konkurs!
    Do wygrania hit ostatnich tygodni: książka "Ostatnia Spowiedź":)

    OdpowiedzUsuń
  18. Santana? Czyżby ta postać z Glee była Twoją ulubioną bohaterką? ;)

    OdpowiedzUsuń