sobota, 2 marca 2013

Spóźniony Tag - Versatile

Czas na Versatile blog, czyli baaardzo spóźniony tag ale co się odwlecze to nie uciecze ;)


Zasady:Każdy nominowany Blogger powinien:
-pokazać nagrodę Versatile Blogger u siebie na blogu
-ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie

-nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują

-podziękować każdemu nominującemu Bloggerowi u niego na blogu
-poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów



Na wstępie chcę podziękować Blueberry za nominację ;*
A oto 7 faktów :
1. Mogę z pełną odpowiedzialnością powiedzieć że  jestem fanką seriali. Potrafię się uzależnić :) Np. Ostatnio odkryłam Plotkarę dzięki blueberry. I w jeden weekend potrafię obejrzeć pół sezonu, albo i lepiej....mam problem.


2. Jestem roztrzepana i nie zorganizowana. Nawet jeśli mam śliczny notes/organizator z Audrey bardzo często zapominam jakiejś książki do szkoły albo ...(długa ta lista).
3. Bardzo bym chciała aby dzień trwał dłużej. I żeby z feriami i wakacjami było 1:2 czyli 1 miesiąc ferii zimowych i 2 m. wakacji.
4. Czasem bardzo bym chciała znaleźć się w jednym z moich seriali np. Śpiewać jak Rachel (Glee), pobyć Blair Waldorf (Plotkara),  postrzelać sobie trochę jako Nikita albo Alex (Nikita). No nie wiem czy bym chciała znaleźć się w środku akcji PLL. ;)

5. Moim marzeniem jest min. zobaczyć Nowy York.

6. Fajnie było by być bardziej fotogeniczną.;)

7. Chcę zmienić swoje życie ! (czyt. próbuję wprowadzić zmiany od sylwestra ;) typu mniej słodyczy, zdrowszy tryb życia itp. Ale zawsze trzeba próbować. I wierze że mi się uda.

A i tak na koniec konkurs na urodziny bloga został anulowany ponieważ się nikt nie zgłosił (HAHAHAHA) ;D ale bardzo dziękuję za życzenia to naprawdę dużo dla mnie znaczy ;**

      I zamiast Keep Calm dla odmiany nawiązując do Oskarów

Droga Jenifer potrafisz wspinać się na drzewach ale schody to problem? ;) Przy następnej złotej statuetce będzie lepiej :)

Ja nikogo nie nominuję bo wydaje mi się że wszyscy wzięli udział w tej zabawie a jeśli nie to serdecznie zapraszam . 
                                                   xoxo S. 

15 komentarzy:

  1. Ciekawy blog!

    Zapraszam do mnie! i do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie się czegoś dowiedzieć ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę mało o samej Tobie, raczej o marzeniach a to mówi tylko troszkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak samo jak Ty uwielbiam oglądać seriale szczególnie Glee, wręcz jestem od niego uzależniona, no ale nie tylko on jest mi bliski. Jestem szczególnie zakochana w Grey's Anatomy- Chirurdzy. Poza tym również chciałabym zobaczyć Nowy York :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niczym mnie nie zaskoczyłaś :)
    http://www.youtube.com/watch?v=C921nRxzto0 tu masz tą kozę hehe!

    OdpowiedzUsuń
  6. fanka seriali :) wiatj w klubie, ja w ciągu jednej nocy obejrzałam cały sezon californication :) ja osobiście wolałabym śpiewać jak Santana, bo głos Rachel, chociaż ma wielkie możliwości i jest bardzo .. broadweyowski to nie ma w sobie tego czegoś :D Zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Glee, PLL i Nikita witaj w klubie ! W końcu jakaś bratnia dusza :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jestem maniaczką seriali :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, marvelous blog layout! How long have you been blogging for?
    you make blogging look easy. The overall look
    of your web site is great, as well as the content!


    My homepage; déménageurs de piano

    OdpowiedzUsuń
  10. When someone writes an article he/she keeps the thought
    of a user in his/her brain that how a user can know it.
    Thus that's why this paragraph is perfect. Thanks!



    My web blog; website

    OdpowiedzUsuń